lørdag 30. oktober 2010

Ulvekyss

Jeg har gravd i arkivet og fant noen bilder fra en tur i Kolmården dyrepark i 2008.
Vi var en gruppe med hundeintresserte som dro for å lære litt mere om hunders adferd, og hva er vel bedre enn å lære av våre hunders forfedre.
Jeg er som regel den som tar bilder, men fikk litt hjelp av min kjære samboer når jeg var den som ble "smakt på" av disse utrolige fine dyrene.


Denne "lille" kosegutten holdt seg på avstand til å begynne med, men fikk etter en stund tillatelse av de andre til å komme å hilse på.



Min samboer, Heidi, sitter å leker med en liten kvist for å få litt oppmerksom fra en av ulvene.

De neste bildene er det jeg som er i søkeren. Dette er den "kuleste" opplevelsen jeg har hatt noensinne. Man kan si at jeg fikk en del oppmerksomhet av de fleste ulvene i hegnet. Faktisk så mye at Kolmårgens ulvepasser følte at hun måtte bryte...  av sikkerhetsmessige grunner.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar